9 października 2013

Max Factor 2000 calorie Dramatic Volume

Dziś mam dla Was krótką recenzję mojego nowego tuszu do rzęs.
Zacznę od tego , że efektem do którego dąże są długie i równe rzęsy :) Aby nieco polepszyć stan moich, używałam przez ok.2 tygodnie olejek rycynowy. Naprawdę mogę go Wam polecić , jest świetny wystarczy kropla dziennie a rzęsy dochodzą do siebie po tygodniu , dwóch .
Moim najnowszym tuszem jest Max factor 2000 calorie - tym razem pogrubiający. Wcześniej miałam wydłużający i jest to naprawdę moj numer 1 zaraz po Maybelline Cat Eyes.
Wracając do Max factora.. ten tusz rzeczywiście pogrubia rzęsy! Szczoteczka ekstra- za jednym pociągnięciem "łapie" wszystkie rzęsy. Konstystencja tuszu też OK. Co tu więcej mówić ... uwielbiam tusze z tej serii. Spełniają swoją rolę:)
+szczoteczka
+nie skleja rzęs
+/- cena.. ok. 30 zł - jednak warto tyle wydać
+dobra konsystencja
+rozdziela rzęsy
+ nie ma problemów z demakijażem
+praktyczne opakowanie

nie widzę minusów.. jeśli się pojawią przy dalszym stosowaniu -dam znać!;) Bo na razie mam go od tygodnia
Polecam!


Chciałam pokazać Wam jak to wygląda po nałożeniu tuszu jednak na poniższym zdjęciu kreska eyelinera zakrywa więszkość rzęs.. Ponieważ moje niestety nie są jeszcze tak długie jak bym tego chciała.. No nic mam nadzieję że nastepnym razem uda mi się uchwycić efekt ;) 

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście przy tej kresce słabo widać rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro wstawię nowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo widać rzęs, mam nadzieję, że efekt zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń