23 października 2013

Yankee Candle Sparkling Lemon

Witajcie!
Po długim, zwłaszcza męczącym dniu najlepszym sposobem na relaks , zwłaszcza w jesień/zimę jest wejście pod koc + ulubiona herbata + dobry film! taki relaks to ja lubię. W taki wieczór lubię odpalić świeczki, które są świetne gdy na dworze tak szybko robi się ciemno .
Mam przyjemność testować zapach Sparkling Lemon od Yankee Candle, prosto ze sklepu z Poznaniu. Podejrzewam że jest to jeden z niewielu sklepów w Polsce, cieszę się że mam taką mozliwość w swoim mieście.
Sklep znajduje się na ulicy Garbary w Poznaniu. Tu ->jego funpage na facebooku
Polecam! świetna obsługa! a wnętrze?Sami zobaczcie poniżej.
Jeśli chodzi o samą świeczkę to bardzo podoba mi się jej orzeźwiający , cytrynowy zapach, nie jest to mój ulubiony ,ale to od niego zaczynam swoją przygodę z testowaniem.
Dużo słyszy się o woskach tej firmy.. Ja natomiast używam małej świeczki, do której dostałam także bardzo fajny świecznik. Myślę że jest to duzo wygodniejsze niź używanie wosków, jednak je też zamierzam przetestować z ciekawości. Tyle się o nich teraz pisze...:)
Podsumowując :
+zapach
+cena
+wiele zapachów(bardzo dużo!)
+dostępność w moim mieście
Minusów brak..:) Może mógłby być bardziej intensywny..
Poniżej zdjęcia świeczki oraz wnętrza sklepu o którym wcześniej pisałam.
Niestety zepsuł mi się aparat, dlatego zdjęcie pochodzi z google.com, jednak w kolejnym poście wrzucę zdjęcia realne robione telefonem.
Zdjęcia poniżej pochodzą z profilu Yankee World na facebooku
https://www.facebook.com/YankeeCandlePolska?fref=ts
Jeśli macie jakieś pytania , piszcie w komentarzach , chętnie odpowiem :)

11 komentarzy:

  1. Chyba bym sie z nim nie polubila, bo nie przepadam za cytrusowymi zapachami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych zapachów jest naprawdę mnóstwo! Osobiście też nei przepadam za tego typu zapachami jesli chodzi o świeczki dlatego dla mnie to coś nowego.. ale za to znalazłam wśród Yankee Candle inne ciekawe zapachy typu waniliowy, kwiatowy :)

      Usuń
  2. wyglądaj cudnie:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dla mnie cokolwiek ma w nazwie słowo 'lemon', bo mąż jest alergikiem na cytrusy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wielka szkoda :) ale tak jak pisałam do dziewczyny wyżej.. tych zapachów jest naprawdę mnóstwo, dla każdego coś dobrego :)

      Usuń
  4. Sklep wygląda bajecznie! :) jeszcze nigdy nie próbowałam świec tej firmy, ale może w najbliższej przyszłości... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się !:) brakowalo mi takiego sklepu w Polsce. polecam ^^

      Usuń
  5. Juz mialam zamawiac przez interent, a tu taka niespodzianka! sklep stacjonarny w moim Poznaniu! :) Moglabys napisc ja cenowo wygladaja u nich te duze swiece i woski? Po normalnej cenie i zapachy miesiaca:) Z gory bardzo Ci dziekuje! Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę , wszystkie informacje prosto ze sklepu! duza 93 zł, srednia 74zł, mala 39 zł, sampler 9 zł, woski 6 zł, Zapachy miesiąca w promocji ,są 3 : black cherry, honey & spice, cinnamon stick, duza 69zł, srednia 55zł, mala 29zł, sampler 7zł, wosk 5 zł :)

      Usuń
    2. Dziekuje slicznie! Na pewno bede kolejna klientka;)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę , naprawdę warto :) Drobiazg a cieszy

      Usuń