1 listopada 2013

True Reflection by Kim Kardashian

Klika dni temu mój brat wrócił z Cannes ..:) I przywiózł mi w prezencie perfum Kim Kardashian True Reflection! :) Piękny zapach! Delikatny,świeży, idealny na co dzień i na wieczorne wyjścia. Tego właśnie spodziewałam się po Kim. Moja siostra dostała nowy zapach Rihanny. Więc obie bardzo cieszymy się z prezentów :))!
/Few days ago my brother came from Cannes and gave me great present.. perfum by kim kardashian. :) I really like this smell. It's delicate and perfect for women.
 Druga świetna wiadomość jest taka że mój aparat już działa! Także niedługo możecie spodziewać się outfitów i ciekawszych postów :)
Miłego piątku!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Już ma swoje miejsce na półce i na prawdę pięknie wygląda

      Usuń
  2. Miałam nadzieję, że flakonik będzie wyglądał bardziej elegancko ;) Ja za to uwielbiam perfumy Bananiego ;) Słodkie są, a jednak coś w sobie mają :D No i Versace, cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Versace jest świetny :) Wśród tych wszystkich znanych marek ciężko jest trzymać się jednego ;)
      Hm.. może trochę sałob uchwyciłam ,ale według mnie flakonik jest bardzo elegandzki :)

      Usuń