12 listopada 2013

What's in my bag?

What's in my bag ?
Zazwyczaj w mojej torebce pojawiają się rzeczy ze zdjęcia. Oczywiście moja torebka na co dzień zawiera też książki i zeszyty.. dlatego chyba żywotność każdej mojej torebki jest krótka hehe:)
Nie ruszę się bez telefonu czy portfela.. jeśli chodzi o pozostałe przedmioty to czasem zapomnę któregoś z nich jednak świat się nie zawali :)
W mojej torebce musi być mój ulubiony krem do rąk oliwkowy z Ziaji, kosmetyki do make up'u, długopis,szczotka.... Czyli wszystko co pozwoli mi szybko się odświeżyć.A dla umilenia sobie jazdy tramwajem zabieram słuchawki :)
No i oczywiście gumy do żucia.... świeży oddech to podstawa! Moje ulubione Airwaves.

Ps: Jest naas coraz więcej , piszcie komentujcie odwiedzajcie , uwielbiam Was dzięki :))
Miłego dnia xx Ania:)

5 komentarzy:

  1. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki , milo czytac takie komentarze ;)

      Usuń
  2. To chyba mój ulubiony tag :) bardzo rozsądna zawartość torebki :)

    OdpowiedzUsuń