15 grudnia 2013

Yankee Candle Beach Flowers

Dziś krótka recenzja wosku Yankee Candle Beach Flowers. Miałam duży problem z wybraniem wosku w sklepie..było ich tak wiele, ale zdecydowałam się na ten oto kwiatowy .
Zapach ten jest świeży i delikatny. Oczywiście kwiatowy. Czuć przede wszystkim lilie, wystarczy zapalić go na  pół godziny a zapach już unosi się w całym pokoju i nie tylko(jesli drzwi są otwarte). Wosk ten jest bardzo wydajny, ułamalam tylko kawałek 1/4 części wosku..a paliło mi się to dobrym kilka godzin, nie jestem w tanie opisać ile, ale naprawdę dużo w porównaniu do zwykłych świeczek czy podgrzewaczy.
Myślę że naprawdę warto jeśli chcemy świeczki która naprawdę pachnie, jest wydajna , więc jej cena jest bardzo dobra , o ile dobrze pamiętam to płaciłam ok.6zł..
Miałam wosk pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona. Polecam :) 
Wszelkie świeczki są świetne na tą porę roku :) 

PS: Uszkodziłam kominek , nie zwracajcie uwagi! hehe ;) 



2 komentarze:

  1. Uwielbiam te świeczki! :) gdybyś nie napisała, to nie zwróciłabym uwagi, że coś jest nie tak z kominkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;) to dobrze że nie widać tego na pierwszy rzut oka :)

      Usuń