23 marca 2014

Recenzja: Podkład Maybelline Affinimat

Maybelline Affinimat
Dziś kilka slów o tym podkladzie. Używam go od ponad tygodnia i jestem zadowolona z wyboru. Poprzednio używałam Rimmel Stay Matte jednak był on za ciężki i chciałam wypróbować coś w stylu bb cream, kupiłam więc Rimmel bb .. ale tutaj zawiodło mnie krycie i krótkotrwały efekt. Kupiłam więc Maybelline.
Tak naprawdę nie widzę minusów, moze mógłby być bardziej kryjący, ale wtedy pewnie byłby równie cięzki na twarz co inne podkłady. A ja szukałam czegoś co będzie dobre na co dzień. I znalazlam. Maybelline dobrze kryje , powiem tak Maybelline + korektor = idealne krycie. ale nie mam też wielkich problemów ze skóra, trochę przebarwień i kilka niedoskonalości co jakiś czas , więc polecam go osobom z podobnie "małymi" problemami. 
Co do trwałości...zazwyczaj utrwalam go pudrem Rimmel Stay Matte i trzyma się ponad połowę dnia więc myslę że jaknajbardziej na plus.
konsystencja nie jest za dobra bo trzeba uważać aby produkt nie wylał się za bardzo przy naciskaniu tubki. Podklad jest "lejący się" ale to tylko taki nieprzyjemny moment nakładania bo wchłania się idealnie. Wtapia się w skórę świetnie się z nią łącząc. Ma dużo odcieni i kupiłam go w promocji za ok.15 zł jeśli dobrze pamiętam. 
W tym momencie mój numer 1 , jeśli chodzi o podkłady średniej ceny.
Polecam :) 


2 komentarze:

  1. Nieźle kryje. Dziękuję za inspirację;) właśnie szukam jakiegoś niezbyt drogiego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że post był przydatny o to mi chodzilo:) dla mnie tez jest on super

      Usuń