22 marca 2014

Recenzja : tusz do rzęs MANHATTAN EYEMAZING

Manhattan Eyemazing curves 
Jest to mój pierwszy tusz marki Manhattan i muszę powiedzieć że nie zawiodłam się. Wiele razy czytałam na ich temat pozytywne opinie az w końcu sama zdecydowałam się kupić ten tusz.
Od jakiegoś czasu używam tylko tuszy z podkręcona szczoteczką  . Nadal  moim numer jeden jest tusz z Max factor, który kiedyś Wam pokazywałam.
Dziś kilka słów o tym z manhattan. Używam go już trochę czasu i tak jak pisałam jestem z niego zadowolona. Myślę że gdybym użyła zalotki efekt byłby ideałem. Ale dziś na zdjęciach naturalnie bez zalotki, bez cieni i bez eyelinera.
Podsumowując :
-cena na plus , kupiłam go w promocji za 15 zł 
- spełnia swoją rolę podkręca rzęsy
-wydłuża 
-nie skleja
-nie widzę minusów! 
Polecam jak najbardziej :) 
A już jutro recenzja podkładu Maybelline Affinimat ! Zapraszam :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz