25 czerwca 2014

CODZIENNY MAKE UP

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jakich kosmetyków używam najczęściej do codziennego, podstawowego makijażu ..
  1. Tak więc rozpoczynam od nałożenia na twarz korektora Miss Sporty i podkładu Maybelline Affinimat. Jest to aktualnie mój najlepszy zestaw. Co prawda przydałby się bardziej trwały korektor ale za tą cenę (8-10 zł) nie znalazłam jeszcze nic lepszego. Co do podkładu jestem bardzo zadowolona.
  2. Kolejny krok to wyrównanie brwi kredką Wibo. 
  3. Następnie oczy. Najpierw nakładam beżowy cień Rimmel, czasami dodaje kreskę eyelinerem h&m i tuszuje rzęsy 1-2 warstwami Max factor 2000 calorie.
  4. Na koniec puder (którego nie ma na zdjęciu Rimmel Stay Matte) I róż h&m

Tak wygląda mój poranny makijaż i zajmuje mi około 10 minut :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz