25 czerwca 2014

LAKIER LOVELY IBIZA RÓŻOWY NEON

Dziś kilka słów o lakierze Lovely Ibiza :)
Lakiery neonowe Lovely pochodzą z najnowszej, wiosenno - letniej edycji.Dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.
Lakier bardzo szybko wysycha, długo utrzymuje się na paznokciach, jest to idealny lakier na lato :)! 
Jest dostępny w rossmanie. Jego  inne kolory to żółty i pomarańczowy.
Na opakowaniu znalazłam informację że jest on przeznaczony do sztucznych paznokci.. jednak gdy stosuję go z lakierem bezbarwnym pod spodem, wszystko jest ok :) 
Jego cena to ok. 8 zł 

A tutaj LINK do recenzji tego lakieru w innym kolorze:)

6 komentarzy:

  1. wow uwielbiam różowe ! :)
    obserwuje i zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. One są boskie !!
    Próbowałam ostatnio w Rossmanie i nie wiem czemu nie kupiłam :(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam właśnie o tym, że one niby są do sztucznych paznokci, dziwna sprawa. Tak czy siak bardzo ładny i jeśli nic się złego nie dzieje, to jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota Orchidea edycja limitowana więc może być ciężko znaleźć je jeszcze raz :) kupuj jak zobaczysz!
    robaszekk Wszystko jest okej ,nałożony n lakier bezbarwny nic zlego nie robi:) mój ulubiony tego lata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. LadyTime.pl dokładnie tak :) idealny

    OdpowiedzUsuń