11 czerwca 2014

READY FOR SUMMER

 Lato coraz bliżej , czas na przygotowanie kosmetyków do opalania i strojów kapielowych. Każda z nas marzy o idealnej opaleniźnie, dla mnie wciąż problemem jest tak ogromna ilość kosmetyków do opalania pojawiąjąca się na rynku , jest ich strasznie dużo! cięzko jest wybrać ,a dobrze wiemy że potrzeba nam nie tylko np. balsamu do opalania , ale i także czegoś po opalaniu . Ważne jest aby odpowiednio zadbać o skóre. Chciałabym przygotować krotki poradnik po tych wszytskich kosmetykach do opalania , co wy na to?? :)
a to moja mała kolekcja strojów kapielowych na ten moment :) 

5 komentarzy:

  1. Stroje są piękne :) Ten brązowy szczególnie przypadł mi do gustu :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny, zapraszam częściej ;) Ja na pewno będę tutaj wpadać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny , mi też się bardzo podobają :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę świetne stroje :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń