29 czerwca 2014

ZIAJA DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU

Dziś krótka recenzja mojego ulubieńca do demakijażu oczu - Ziaja dwufazowy plyn 
Jest to mój ulubiony kosmetyk do demakijażu, poprzednio używałam mleczko ziaja, jednak gdy po raz pierwszy uzyłam tego dwufazowego plynu zrozumiałam że ta czynność może być przyjemniejsza a oczy nie muszą cierpieć przez szczypanie ;) 
Płyn nie podrażnia moich oczu , jest delikatny i skutecznie usuwa cały makijaż , od dziennego po wieczorowy. Używałam też płynu dwufazowego Nivea , jednak był on mniej skuteczny niż Ziaja, gorzej usuwał resztki makijażu.
Płyn Ziaja kupuję w rossmanie za ok 6-7 zł . Jak narazie mój numer 1 :) Polecam!


2 komentarze:

  1. Chyba dwufazówki jeszcze nie używałam z Ziaji, ale chętnie wypróbuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nr 1 wśród płynów do demakijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń