6 lipca 2014

HIT:GARNIER REGENERUJĄCE MLECZKO DO CIAŁA

Witajcie w ten upalny dzień ! Czy u Was też takie upały? :) Dziś kilka słów o moim numerze 1 wśród balsamów do ciała - mleczko od garniera..
Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu. zapobiega szorstkości skóry , błyskawicznie się wchłania , przeznaczony dla bardzo suchej skóry . Czym się wyrożnia ? Oryginalna kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania ,aby łagodzić uczucie szczypanai i szorstkośc skóry . skóra jest regenerowana i odzyskuje komfort. 
to opis producenta.. a teraz kilka słów ode mnie 
Kupiłam go z myślą o nawilżeniu mojej suchej skóry , zależało mi na szybkim wchłanianiu się kosmetyku i skuteczności w działaniu. Udało się ! Czerwone mleczko od Garniera to teraz mój numer 1 wśród kosmetyków do pielęgnacji skóry. Moja skóra jest nawilżona i wygląda świeżo, własnei o taki efekt mi chodziło i jestem zadowolona. Mleczko szybko się wchłania i nie klei do skóry , regeneruje i odpowiednio nawilża. Moim poprzednim ulubieńcem było zielone mleczko Garniera jednak czerwone ma o wiele lepszy zapach .
Nie widzę żadnych minusów :) 
Cena ok.12 zł /250 ml 

6 komentarzy:

  1. ja go akurat nie u zywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to mleczko :) To chyba mój ulubiony balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MAGIC LOV To zachęcam do spróbowania :)
    IMFALLIBLELIFESTYLE Nasz ulubieniec !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale mam dobre doświadczenia z czerwoną serią garniera, zwłaszcza kremem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula Krem do rąk jak dla mnie tez super z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię te mleczko z Garniera ; ))

    OdpowiedzUsuń