16 lipca 2014

KLASYCZNA CZERŃ

Dziś kilka słów nt. lakieru z jednej z moich ulubionych serii, lakieru marki h&m. Mimo mojej początkowej niechęci stał się jednym z moich ulubionych . Pomyślałam że firma która produkuje odzież nie będzie produkować dobrej jakości kosmetyków jednak po czasie przekonałam się do ich lakierów, sztucznych rzęs czy błyszczyków do ust .
Jak widzicie efekt nie jest zbyt spektakularny , nie zauważyłam tego wcześniej ale odrobinę wyjechałam poza linię paznokcia .. lakier ma duży pędzelek , jednak jest bardzo płynny więc gdy nabierze się zbyt dużą ilosc lakier rozlewa się po paznokciu i trzeba uważać na takie właśnie niedociągnięcia.
Kolejnym "minusem" jest na pewno to że już po jednym dniu odpada on z paznokci.. więc nie ma co liczyć na trwały 5 dniowy efekt, bez poprawek się nie obędzie.
Mimo wszystko jest to mój ulubiony lakier ze wzgl. na perfekcyjne krycie ( czasami po 1 a czasami po 2 warstwach). Lakiery z tej serii mają wiele kolorów, jednak ich cena zdecydowanie odstrasza :) 14,90 zł. 
Co sądzicie o tych lakierach i o innych produktach do makijażu marki h&m? 

1 komentarz:

  1. naprawdę niezła jest ta seria, mam turkus już od kilku lat i nadal działa bez zarzutu:)

    OdpowiedzUsuń