9 lipca 2014

MOJE WŁOSY

Witajcie :) ! Dziś kilka słów o moich wlosach, o ich pielęgnacji i kosmetykach których do tego używam..
Używałam już wielu szamponów i odżywek, potrafiłam myć wlosy każdego dnia i to był mój problem, ponieważ włosy zaczynały się bardzo szybko przetłuszczać! od jakichś 2 miesięcy myję włosy co 2-3 dni i już jest lepiej! W dodatku od miesiąca nie używam w ogóle odżywki, odstawiłam ją i ograniczyłam się do nakładania maski Schwarzkopf co 2 mycia oraz jedwabiu biosilk co jakiś czas .
Kilka słów o masce ... używam ją od miesiąca , jest bardzo wydajna, kupiłam ją w promocji w rossmanie za ok 10 zł i liczyłam na poprawę kondycji moich włosów. Maska nie zawiodła mnie ! Moje włosy są miękkie, łatwo się rozczesują , końcówki wyglądają znacznie lepiej ( po rozjaśnianiu) . jeśli szukacie produktu który odbuduje wasze włosy szczególnie po farbowaniu jak najbardziej polecam tą maskę . 
Jak już wspomniałam .. do pielęgnacji włosów używam tylko szamponu i co kilka dni jedwabiu oraz maski.
Obecnie testuję Szampon Gliss Kur Schwarzkopfa z jedwabiem . Ma piękny zapach który długo utrzymuje się na włosach. Włosy łatwo się rozczesuję , co do innych efektów sama nie wiem zy zawdzięczam je masce czy szamponowi, tak czy siak to chyba moj ulubiony duet !
Szampon kosztował mnie ok14 zł
Nie mam problemów z rozczesywaniem moich włosów dlatego wystarcza mi zwykła szczotka z Avonu.
Dla utrwalenia loków czy innych fryzur używam lakieru syoss, nie jest najlepszy ale nie skleja włosów +
A tak prezentują się moje włosy obecnie.
Ścinałam je równo rok temu i były troszkę więcej niż do ramion. Rok temu także farbowałam je Loreal Ombre Hair i powtórzyłam to dopiero miesiąc temu, efekty takie jak na zdjęciu poniżej :) Z samej farby jestem bardzo zadowolona, polecam jak njabardziej ! Nakładała mi ją siostra specjalnym grzebykiem dołączonym do opakowania, banalne !;) Tym razem jedna nie wyszło mi typowe ombre bo chcialam rozjasnić je jaknajwyżej i udało się tak jak chciałam :) 
Chyba zrobię całe blond:) 
 A tu zdjęcia z 2013 roku, po lewej przed ścięciem po prawej po ścięciu.
Po wakacjach chcę ściąć włosy na takie typu Kylie Jenner obecnie i rozjaśnić :) 
A wy co doradzacie?:) 

9 komentarzy:

  1. fajne włosy ;) a może dołączysz do pielęgnacji olejowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam odżywkę w sprayu z czarnego Gliss Kura :) Jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ika dzieki za pomysł ! poczytam o tym :)
    Monika N a nie przetłuszcza włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą maskę ,rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne wloski,zazdroszczę :)
    glisskura bardzo lubie zwlaszcza szampony i odzywki,syoss na mnie nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  6. Ginger G na mnie chyba też nie :) gliss kur używam po raz pierwszy jednoczesnie korzystając z wszystkich produktów maska - szampon- odzywka, zawsze mieszalam marki, jestem zadowolona moje włosy odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne włosy :) Z tej samej linii Gliss Kur`a co maska miałam odżywkę w spray`u i też fajnie się sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy , jeśli chcesz zmainy - zmień, będziesz ładnie wyglądać.
    Z tymi odżywkami, maskami z GK to już kilka razy czytałam, że one mają takie same składy i ceny różne.... Przynajmniej tak było jak pojawiła się nowość to miała taki samskład jak odzywka sprzed pół roku.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń