22 lipca 2014

SALON PERFECT NEONOWY RÓŻ 503

Neony na paznokciach są ostatnio bardzo modne i pożądane. Na plaży, na imprezie , w domu i w pracy . Tutaj nie ma reguł , neony wkroczyły w modę i nic nie wskazuje na to że nas opuszczą :) 
Zielone, żółte, pomarańczowe ... a dzisiaj kilka słów o różowym , neonie w kobiecym i letnim kolorze , który prezentuję przy użyciu lakieru Salon Perfect nr 503
Pierwszą rzeczą jaka mnie w nim zachwyciła jest szybkość schnięcia ( ok 20 sekund) i matowy efekt jaki nadaje. :)
Lakier długo utrzymuje się na paznokciach, nałożyłam 2 warstwy . Kolor jest rewelacyjny!
Koszt lakieru to ok. 18 zł (drogeria hebe ) , są dostępne także inne kolory , jak narazie to mój numer 1 wśród neonów w te wakacje ! Niech nie odstraszy was cena :) Buteleczka jest większa niż tradycyjne lakiery , lakier ma fajny pędzelek co ułatwia jego rozprowadzanie i jak już pisałam wysycha  bardzo szybko. Czasami warto wydać więcej i cieszyć się wymarzonym efektem! :) 
Miłego wieczoru ! xx Ania

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie intensywne odcienie :) Prześliczny lakier. Szkoda, że nie mam u siebie w mieście Hebe. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm alternatywą jest internet lub inne drogierie, poszperaj może uda się znaleźć , pozdrawiam i zapraszam częściej :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej samej kolekcji, tylko numer 504 :)
    Salon Perfect jak dla mnie są w sumie porównywalne do Essie, chociażby pod względem utrzymywania się na dłoniach lakieru, za to zupełnie nieporównywalne jeśli chodzi o cenę :)

    Zapraszam do odwiedzenia mnie:
    http://www.koczek-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalen To prawda :)
    Ewelina Muszę zerknąć po te essie , jeszcze nigdy nie miałam w sumie :) Też dają taki matowy efekt jak ten ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny ! . Kolor cudny ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takich nie lubię, ale na kimś mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola sue Retromoderna widzę że podoba Wam się tak samo jak mi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę neonowy, super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam słabość do różu i neonów ;)
    śliczny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz ładne paznokcie to po raz, a lakier bardzo mi się podoba - jest ciekawy i wydaje się być dość matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AGA-KA Dziękuje :) ! On ma takie drobinki , jest jakby piaskowy

    OdpowiedzUsuń
  13. oo nie widziałam chyba tych lakierów w Hebe, ale to nie zmienia faktu, że ma rewelacyjny kolor! wielkie wow :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulina a U mnie były na takiej półce zbiorowej z lakierami rożnych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mój kolorek ale wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten kolor - szczególnie na wakacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za odwiedziny. :) fajnie, że relacja Ci się podobała. a tym razem zapraszam na nowość modową!

    OdpowiedzUsuń