17 lipca 2014

SPRAY DO CIAŁA H&M

Dziś mam dla Was kolejny "wynalazek " h&m , spray do ciała który kupiłam bardzo dawno temu i właśnie sobie o nim przypomniałam :) 
Ma on w sobie drobinki brokatu , jednak nie widzę żadnego ich efektu na skórze , ma bardzo ladny zapach,kobiecy (ciężko stwierdzić dokładniej) ,ale krótko utrzymujący się na skórze, ciężko powiedzieć właściwie czy jest przydatny , używam go jako mgiełkę, jest super do odświeżenia się na przykład na plaży , ale efekt mało spektakularny , poza zapachem i ładnym opakowaniem nic innego nie zachęca mnie do ponownego zakupu.. raczej na pewno nie kupię go ponownie, zdecydowanie wolę mgiełki Avon :)
Niestety nie pamiętam ceny sprayu - wydaje mi się że ok 20 zł :) 
Krótko i zwięźle :) Miłego dnia! 

2 komentarze:

  1. nie mialam go nigdy, średnio lubie kosmetyki hm. bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diamentowa Kosmetyczka super,dziękuje, nie zostaje mi nic innego niż zapraszać na nowe posty:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń