1 lipca 2014

ULUBIONE W CZERWCU

Czerwiec zleciał mi bardzo szybko, to już 2 miesiąc moich wakacji ..! Najważniejsze wydarzenia miesiąca.. 19 urodziny i zdana matura :)! A teraz przejdę do moich ulubionych kosmetyków 
1.Balsam Garnier Regenerujące mleczko do ciała - szybko się wchłania, nawilża , nie jest tłusty i klejący jak niektóre balsamy , moja skóra wygląda świeżo. Co do zapachu, zwyczajny, długo się nie utrzymuje ale od tego to mam perfumy i mgiełki :) Ogółem balsamy Garnier to obecnie moje ulubione balsamy.
2.Dezodorant Rexona Crystal clear aqua- jak najbardziej na plus! chociaż trzeba uważać żeby nie zostawił plam na ubraniu.. bo takie nietety robi, jednak podoba mi się jego zapach i co najważniejsze efekt. Jest wydajny i naprawdę dobrze działa przeciw poceniu się.
3. Podkład Maybelline Affinimat - moje odkrycie tego miesiąca, kupiłam go w przecenie przez przypadek jest świetny recenzja TUTAJ
4.Lakier Eveline kolor nude - świetny ! dobrze kryje , trwały do 5 dni , szybko schnie 
5.Pomadki Manhattan 57D Perfect Creamy &Care , Golden Rose  11 , Rimmel Kate Moss 20 - z wszystkich trzech jestem zadowolona bardzo ;) Piękne kolory , co prawda na zdjęciu poniżej wyszły troche za jasne , ale widzieliście je na moim blogu wielokrotnie :)  
6.Tusz Max factor 2000 calorie - 2 zaraz po manhattan zielonym najlepszy tusz jaki miałam , pieknie wydłuża :) KLIK RECENZJA



2 komentarze:

  1. spojrzałam na Twoją recenzję Affinimat i efekt na prawdę świetny! zastanawiałam się kiedyś nad nim i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samara naprawde polecam ;) cieszę się że recenzja się przydala

    OdpowiedzUsuń