22 października 2015

LONG BLACK MAXI

Czarna, długa spódnica do ziemi ...Podczas wizyty w Dubaju nie rozstawałam się z nią , była mi niezbędna ze względu na kulture i panujące tam zasady . Mimo że na dworze panował :piekarnik: to zawsze musiałam pamiętać o tym żeby ubrać się stosownie. Nie pytajcie jak było mi gorąco w tej spódnicy , (!!) A kobiety ubierają się tam tak na co dzień ! Ciężko się do tego przyzwyczaić , latem przywykłam do ubierania krótkich spodenek, sukienek i mini spódniczek ,a tu taki kawał materiału i to  40 stopniach , a jakby tego było mało ... w kolorze czarnym :) 
A wy co sądzicie o takich spódnicach ? 
Buziaki :* 


16 komentarzy:

  1. super stylizacja, ale jaki piekny widok.. hehhe Dubaj ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wycieczka :) Bardzo ładne widoki :) Zazdroszczę :D
    A ja lubię czasem ubrać długą spódnicę, tylko czasami denerwuje mnie, że się tak majta pod nogami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Dubaj :))!! Było pięknie, teraz szary Poznań hehe
    Monika n MAm to samo niestety!;p i wyobraz sobie jak tak się placze a dodatkowo pod spodem mega goroaco i wsyztsko się lepi do skory bllee hehe bardzo niewygodna sprawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mi się lata zachciało;p pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne miejsce<3<3 też tam chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju super zdjęcia!
    Zazdroszczę Ci możliwości zobaczenia tak pięknego miejsca :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, ale pewnie jakaś biała lepiej by się sprawdziła w takich warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie tak ;) Nie przepadam za białymi , wszystko prześwitują i trzeba by było nosić do tego jeszcze krótkie spodenki pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam jedną długą spódnicę na chłodnie letnie dni. Ale taka długa w 40 st!! :) jak wytrzymałaś :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulina Było ciężko , ale warto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię siebie w takim wydaniu :) Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czy bym wytrzymała w taki gorąc w czarnej długiej spódnicy :P ale fakt, wyglądała pięknie!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie długie spódnice, czy sukienki, świetnie to wygląda, jak ktoś jest wyższy, u mnie niestety niekorzystnie :)

    OdpowiedzUsuń