24 stycznia 2016

TONY & GUY SHAMPOO

Witajcie kochani :)
Dziś kilka słów na temat szamponu którego aktualnie używam. Moje włosy nie mają problemów z przetłuszczaniem, mają problem z kondycją, są zniszczone , wszystko przez rojasnianie. W rossmanie trafiłam na szampon tony & guy , pomyślałam że warto spróbować czegoś innego niż to co zwykle czyli SYOSS.. który ostatnio coraz gorzej wpływa na moje włosy a już na pewno ich nie odbudowuje. 
Szamponu TONY & GUY używam od ok miesiąca i jestem bardzo zadowolona. Moje włosy są miękkie, nawilżone i już się tak bardzo nie sklejają jak przy SYOSSIE. Szampon jest wydajny, ma zupełnie inne opakowanie przypominające bardziej lakier do włosów, ale bardzo praktyczne w moim prysznicu gdzie półeczka na kosmetyki jest bardzo mała.
Szampon jaknajbardziej na plus, na pewno kupię go jeszcze nie jeden raz, ale jak na cenę 38 zł nie spełnia moich oczekiwań ... i będę szukać dalej ideału :)
A na koniec polecam moje ulubione lody :) Magnum Creme Brule mniaam !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz