26 lutego 2016

TREND 2016 : Warkocze !

Dni mijają ,robi się coraz cieplej , lubię inspirować się pomysłami na lato , szukać ciuchy, stylizacje , planować zakupy. Od 2 miesięcy pracuję w zarze, tam to dopiero można się zainspirować :) Kilka dni temu dostałam propozycję pracy tam jako stylistka :) Awans? Myślę że się zgodzę na tą propozycję , warto się rozwijać :) W najbliższym czasie planuje otworzyć także sklep internetowy z obuwiem damskim.
A tymczasem chciałabym pokazać Wam fryzurę która wydaje mi się być hitem tego roku . Dwa warkocze to fryzura z dzieciństwa, nosiłyśmy ją jako małe dziewczynki , moda wraca! Już w zeszłym roku napotykałam się na zdjęcia stylizacji z tą właśnie fryzurą. Same zobaczcie, jak wam się podoba?:)
Sama probówałam stworzyć to cudo na własnej głowie, jednak brak mi zdolności , w moim przypadku potrzebuję pomocnika ;)
Buziaki !

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu fryzury !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, ale u kogoś. ja bym się w niej chyba nie czuła za dobrze :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety komletnie nie potrafie sobie jej zrobić ;p a nie mam nikogo pod reka kto bby wzial sie za to ;p Trend podoba mi sie strasznie, a jeszcze bardziej ciekawi mnie to jakbym sama wyglądawa w takaich :)
    Ps. brakuje mi moliwości obserwacji, chyba że oślepłam i niezauważyłam jej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ostatnio robiłam mały remont i gdzieś mi to uciekło ale już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam warkocze, ale niestety na moich cienkich włosach ciężko jest stworzyć tak spektakularny efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba, choc ja mam za liche wlosy zeby u mnie cos takiego fajnie wygladalo :(

    OdpowiedzUsuń