18 marca 2016

GOLDEN ROSE LAKIER SZYBKOSCHNĄCY n.70

Hej kochani :)
Wczoraj znalazłam lakier którego szukałam , już od kilku tygodni polowałam na ten kolor , wydaje mi się że to kolor tego lata , niby niebieski, niby fioletowy, jest piękny :) A najlepiej wygląda na dłuższych paznokciach oczywiście.
Zastanawiałam się nad hybrydą albo paznokciami żelowymi , jednak lubię często zmieniać kolory paznokci więc mogło by to być kiepskim rozwiązaniem . Z drugiej strony mam dość moich łamiących się paznokci ;/! Chyba każda z nas chciałaby mięc  je piękne zdrowe i równe ....
Tak czy siak przedstawiam mój nowy nr 1 . Jest to mój pierwszy lakier z tej serii i już wiem że nie ostatni, kosztował mnie 5 zł także myslę że cena świetna :)
Lakier rzeczywiście schnie , co do trwałości po 2 dniach utrzymuje się super, nie wiem jak dalej , ale to napiszę Wam później .
Kolor uzyskałam po nałożeniu 2 warstw , lakier świetnie się nakłada , pędzelek jest wręcz idealny .
Podsumowując uwielbiam markę Golden Rose... :) Mam już 2 pomadki matowe i jedną zwykła oraz kilka lakierów i jestem mega zadowolona :) A w y możecie polecić jakieś produkty tej marki ?

1 komentarz:

  1. Ja rowniez jestem wielka fanka marki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń